Zaznacz stronę

Dział Obsługi Studentów

Platforma studenta

Tutaj możesz zalogować się na PLATFORMĘ STUDENCKĄ i znajdziesz szczegółowe  informacje związane z logowaniem się na stronę

W celu zalogowania się na platformę studenta podajemy link: PLATFORMA STUDENTA

 

 

Studencie

  • jeśli masz problem z zalogowaniem się do platformy studenta to należy postąpić wg poniższych wskazówek
  • lub chcesz zmienić prywatny adres email (to najpierw zgłoś nowy adres do swojego Działu Obsługi Studenta), po otrzymaniu potwierdzenia że nowy adres jest wprowadzony do systemu, należy postąpić wg wskazówek:

Na stronie https://zmianahasla.usz.edu.pl/?action=sendtoken , na której zmienia się hasło należy wybrać zakładkę:

Wyślij hasło na prywatny adres e-mail

cid:image001.png@01D60DA0.E23EE730

Następnie należy wpisać swój adres e-mail w domenie stud.usz.edu.pl  (adres ten zbudowany jest z indywidualnego numeru albumu każdego studenta widocznego w legitymacji/indeksie czyli numeralbumu@stud.usz.edu.pl (np.11111@stud.usz.edu.pl).

Następnie należy wpisać Prywatny adres e-mail (ten, który jest podany do Działu Obsługi Studenta)

 i nacisnąć  „wyślij”.

cid:image002.png@01D60DA0.E23EE730

Na prywatny adres zostanie wysłane hasło, za pomocą którego proszę zalogować się do Platformy studenta.

UWAGA:
Gdy po zmianie hasła na poczcie stud.usz.edu.pl  jest widoczny komunikat: HASŁO ZOSTAŁO ODRZUCONE PRZEZ BAZĘ LDAP, najczęstszą przyczyna takiego błędu  jest zbyt słaba siła hasła (oprócz wymagań dotyczących długości i różnorodności znaków w haśle nie może ono zawiera w sobie imienia ani nazwiska użytkownika!) lub zablokowania konta z powodu wielu prób zmiany hasła w ramach jednej sesji użytkownika.

Proszę  w takiej sytuacji  przy każdej kolejnej próbie ustalenia hasła, trzeba generować nowy link resetujący na swój prywatny adres e-mail za pomocą następującego linku https://zmianahasla.usz.edu.pl/?action=sendtoken