Zaznacz stronę

Zajęcia – Cukrowa

GRUPA 451, 452, 453, 454

Seminarium magisterskie prowadzone przez dr hab. Katarzynę Szopik-Depczyńską z dnia 23.06.2021r.(przeprowadzane będą wówczas zajęcia wtorkowe z tygodnia parzystego) zostają przełożone na dzień 07.06.2021r. w g.8.15-10.00.

czytaj dalej

GRUPA 181

Zajęcia z dr hab. Katarzynę Szopik-Depczyńską z przedmiotu Innowacje w przedsiębiorstwie prowadzonego z dnia 23.06 (przeprowadzane będą wówczas zajęcia wtorkowe z tygodnia parzystego) zostają przełożone na dzień 07.06.2021r.w g.16.15-18.00      ...

czytaj dalej

GRUPA 531

Dnia 08.06.2021 zostają odwołane zajęcia z przedmiotu Standardy i normy w logistyce prowadzone przez prof. A. Drab-Kurowską. Zajęcia zostaną odrobione dnia 09.06.2021 o godz. 14.15.

czytaj dalej

GRUPA 231

Dnia 09.06.2021 zajęcia z przedmiotu Logistyka w e-commerce prowadzone przez prof. A. Drab - Kurowską zostają przeniesione z godz. 8.15 na 16.15.

czytaj dalej

GRUPA 341

Dnia 09.06.2021 zostają odwołane zajęcia z prof. A. Budziewicz-Guźlecką z przedmiotu Zarządzanie strategiczne. Zajęcia zostaną dorobione 07.06.2021 o godz. 14.15. 

czytaj dalej

GRUPA 161a i 162a

Dnia 02.06.2021 zostają odwołane zajęcia z przedmiotu Grafika inżynierska z dr Piotrem Gutowskim. Zajęcia zostaną odrobione dnia 10.06.2021: grupa 161 a - godz. 12.15 – 14.00, grupa 162 a - godz.  14.15 – 16.00.

czytaj dalej

GRUPA 241

Dnia 02.06.2021 zajęcia z przedmiotu Animacja zajęć rekreacyjnych z dr M. Paczyńską-Jędrycką zostają przeniesione z godziny 12.15 na godzinę 8.00-9.15.  Pozostałe 15 minut zajęć będzie odrobione dnia 09.06.2021 bezpośrednio po zajęciach z Panią Doktor.

czytaj dalej

GRUPA 172A

Dnia 25.05.2021r. zostają odwołane zajęcia z przedmiotu analiza i projektowanie systemów informatycznych prowadzone przez dr Karolinę Muszyńską Zajęcia zostaną odrobione dnia 24.05.2021o godz. 10.15-11.45.

czytaj dalej

GRUPA 231,232,233

Dnia 01.06.2021 zostaje odwołany wykład z Logistyki Produkcji z prof. Marzeną Frankowską. Zajęcia zostaną odrobione dnia 27.05.2021 godz. 13.30 online    

czytaj dalej

GRUPY 531, 532 i 561L

Dnia 18 maja 2021r. zajęcia z przedmiotu "MindMapping in Business" z dr Hanną Soroka-Potrzebną zostają odwołane. Termin odrobienia zajęć to 21 maj 2021r. 10:15-11:45.  

czytaj dalej

GRUPY 551 i 552

Dnia 18 maja 2021r. zajęcia z przedmiotu "Seminarium licencjackie" z dr Hanną Soroka-Potrzebną zostają odwołane. Termin odrobienia zajęć to 20 maj 2021r. 14:15-15:45.  

czytaj dalej

GRUPY 351, 352 i 353

Dnia 18 maja 2021r. zajęcia z przedmiotu "Seminarium licencjackie" z dr Hanną Soroka-Potrzebną zostają odwołane. Termin odrobienia zajęć to 20 maj 2021r. 10:15-11:45.  

czytaj dalej

GRUPA 322

Dnia 12.05.2021r. zostają odwołane zajęcia przedmiotu Wycena w systemie rachunkowości prowadzone przez dr Hannę Czaję Cieszyńską. Zajęcia zostaną odrobione dnia 19.05.2021 o godz. 10.15 on-line.

czytaj dalej

UWAGA: DYŻURY Dziekanatu

Biorąc pod uwagę sytuację zagrożenia epidemicznego i zarządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego informujemy, iż Rektor Uniwersytetu Szczecińskiego postanowił wprowadzić dodatkowe ograniczenie działalności uczelni.
Dlatego kontakt z pracownikami Dziekanatu (Sekcja ds. Studenckich) możliwy jest poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.

Dane kontaktowe pracowników wszystkich kampusów—>
https://dos.usz.edu.pl/kontakt/

Jeśli w celu załatwienia sprawy niezbędny jest kontakt osobisty (np. złożenie pracy dyplomowej do obrony),bardzo prosimy o wcześniejsze umówienie się na wizytę w Dziekanacie. Wizyty tylko i wyłącznie w maseczkach.

Codziennie e-mail: dos.mickiewicza@usz.edu.pl 
w temacie wiadomości prosimy wpisać – rok studiów, kierunek, nazwisko i imię -usprawni to naszą pracę oraz skróci Państwa oczekiwanie na odpowiedź

-Prodziekan ds. Studenckich:
– dr Tomasz Norek
– konsultacje mailowe:
prodziekan.mickiewicza@usz.edu.pl

Dane kontaktowe pracowników wszystkich kampusów—>
https://dos.usz.edu.pl/kontakt/

Jeśli w celu załatwienia sprawy niezbędny jest kontakt osobisty (np. złożenie pracy dyplomowej do obrony),bardzo prosimy o wcześniejsze umówienie się na wizytę w Dziekanacie. Wizyty tylko i wyłącznie w maseczkach.

Codziennie e-mail: dos.cukrowa@usz.edu.pl 
w temacie wiadomości prosimy wpisać – rok studiów, kierunek, nazwisko i imię -usprawni to naszą pracę oraz skróci Państwa oczekiwanie na odpowiedź

– dyżur Prodziekana ds. Studenckich:
dr hab. Joanna Wiśniewska, prof. US,
e-mail: prodziekan.cukrowa@usz.edu.pl

SEMESTR LETNI:  2020/2021
od  03.03.2021 r. do 30.09.2021 r.

–  zajęcia dydaktyczne: 03.03.2021-27.06.2021 r.
przerwa świąteczna: 01.04.2021 – 06.04.2021 r.
sesja egzaminacyjna: 28.06.2021- 11.07.2021 r.
sesja poprawkowa: 09.09 .2021- 22.09.2021 r.
przerwa wakacyjna: 12.07.2021 – 08.09.2021 r.
zajęcia zamienne: 16.06.2021 r. (za pn.); 23.06.2021 r.(za wt.)
– Dni Rektorskie: 04.05.2021 r. i 04.06.2021 r.
– ostateczny termin rozliczenia semestru-DOS (dawny dziekanat): złożenie kart egzaminacyjnych, indeksów, itp.:22.09.2021 (ostatni dzień sesji popr.)
– podejmowanie decyzji dot. rozliczenia i zaliczenia r.a.:
23.09.2021-30.09.2021