Zaznacz stronę

Dział Obsługi Studenta

Kampus Piastów

Informujemy:

Dział Obsługi Studenta (dawny Dziekanat)
uprzejmie informuje, że w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa i zachowania wszelkich możliwych zasad bezpieczeństwa,
nadal preferowany jest kontakt telefoniczny lub mailowy.
(na odpowiedni e-mail DOSu w temacie wiadomości prosimy wpisać – rok studiów, kierunek, nazwisko i imię -usprawni to naszą pracę oraz skróci Państwa oczekiwanie na odpowiedź)

Wszystkie telefony i adresy e-mail dostępne są w panelu –> KONTAKT
Dane kontaktowe pracowników wszystkich kampusów–> https://dos.usz.edu.pl/kontakt/

Jeśli w celu załatwienia sprawy niezbędny jest kontakt osobisty (np. złożenie pracy dyplomowej do obrony),
bardzo prosimy o wcześniejsze umówienie się na wizytę w Dziekanacie.
!!!!!!!!!! Przypominamy, iż wizyta w Dziekanacie jest możliwa tylko w maseczce

W tym semestrze (2019/2020 lato) odstępujemy od uzyskiwania wpisów z zaliczeń i egzaminów na kartach egzaminacyjnych i w indeksach.
Zaliczenie semestru nastąpi wyłącznie na podstawie ocen wprowadzonych przez wykładowców do protokołów w systemie Egeria Edukacja.

Bardzo prosimy o logowanie się na swój profil na Platformie studenta i sprawdzanie, czy wszystkie uzyskane przez Was oceny i zaliczenia są wprowadzone do systemu.
W przypadku stwierdzenia różnic pomiędzy oceną otrzymaną a widoczną na Platformie, prosimy o pilny kontakt mailowy z danym wykładowcą i z właściwym Dziekanatem.

UWAGA STUDENCI OSTATNIEGO ROKU !!!! Prosimy przez złożeniem pracy o sprawdzenie czy na koncie na Platformie Studenta są wszystkie oceny.
W przypadku braku oceny należy kontaktować się bezpośrednio z wykładowcą.

UWAGA:
Z uwagi na liczne pytania dotyczące braku widoczności ocen z bieżącego semestru informujemy, że po zalogowaniu się na PS należy wybrać kierunek/rodzaj studiów bez literki [A] na początku.

***************************************************************************************************************************

Zgodnie z  ZARZĄDZENIEM NR 48/2020 REKTORA US z dnia 08 maja 2020 r.
w sprawie trybu przeprowadzania oraz organizacji egzaminów dyplomowych w okresie zawieszenia zajęć dydaktycznych
z powodu zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2
 –> Zarządzenie Rektora nr 48/2020
,
egzamin dyplomowy może zostać przeprowadzony zdalnie, jeżeli seminarzysta zawnioskuje do promotora o taki właśnie tryb
z własnego studenckiego adresu e-mail –> numer_albumu@stud.usz.edu.pl
Pan Prorektor ds. Studenckich dr hab. Jacek Buko, prof. US prosi, aby wniosek o zdalne przeprowadzenie egzaminu dyplomowego
został przesłany również do wiadomości Prodziekana ds. Studenckich właściwego Wydziału.

Jeśli praca dyplomowa została już złożona, to student powinien się kontaktować z promotorem w sprawie wyznaczenia terminu obrony.

 Wszystkie informacje na temat standardów pisania prac dyplomowych, oświadczenia i inne dokumenty
znajdziesz na tej stronie w –>PORADNIK STUDENTA OSTATNIEGO ROKU

***************************************************************************************************************************

W związku z bieżącą sytuacją, związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Cov-2  i decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
oraz  ZARZĄDZENIEM NR 59/2020 REKTORA US dnia 21 maja 2020 roku –>Zarządzenie Rektora US 59/2020, informujemy, że:

– zajęcia dydaktyczne dla studentów i doktorantów US nadal są prowadzone w systemie zdalnym;

– zajęcia dydaktyczne, które nie mogą być realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość,
w tym w laboratoriach, centrach symulacji itp., mogą być prowadzone w formie bezpośredniego kontaktu, za zgodą Dziekana Wydziału
od dnia 1 czerwca 2020 r.

– zajęcia dydaktyczne na ostatnich latach studiów mogą być prowadzone w formie bezpośredniego kontaktu,
za zgodą Dziekana Wydziału oraz w uzgodnieniu nauczyciela akademickiego ze studentami,od dnia 1 czerwca 2020 r. 

***************************************************************************************************************************

W związku z zawieszeniem zajęć dydaktycznych na Uniwersytecie Szczecińskim i rekomendacją MNiSW,
aby zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-Cov-2 informujemy, że :

-termin składania indeksów- w związku z  trudnością doprecyzowania daty wznowienia zajęć w Uniwersytecie Szczecińskim w tzw. formie fizycznej, termin składania indeksu w Dziale Obsługi Studenta zostaje ostatecznie określony jako najpóźniej 14 dni po wznowieniu zajęć  w przedmiotowej formie. Wcześniejsze regulacje w tej kwestii zostają niniejszym unieważnione. 
UWAGA STUDENCI!
W tym semestrze odstępujemy od uzyskiwania wpisów z zaliczeń i egzaminów na kartach egzaminacyjnych i w indeksach. 
Zaliczenie semestru nastąpi wyłącznie na podstawie ocen wprowadzonych przez wykładowców do protokołów w systemie Egeria Edukacja.

-przedłużeniu uległ termin ważności legitymacji studenckich i doktoranckich – zgodnie z art. 51b ust. 4 ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie i legitymacje służbowe nauczycieli akademickich są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności. Przepis ten ma zastosowanie również do legitymacji, które utraciły ważność w okresie 30 dni poprzedzających ograniczenie lub zawieszenie funkcjonowania uczelni. Analogiczne regulacje w zakresie ważności legitymacji doktorantów ujęto w art. 198b ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

***************************************************************************************************************************

UWAGA: W związku z możliwością ubiegania się przez studentów o zapomogi związane z utratą pracy oraz w związku z licznymi pytaniami w tej sprawie, wszystkie informacje  zamieszczone są na stronie:
http://studenci.usz.edu.pl/#komuniukat-dotyczacy-mozliwosci-ubiegania-sie-o-zapomoge

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Wakacje z Biurem Karier US

Przerwa wakacyjna to idealny czas, aby rozwijać się zawodowo. Jeśli nie macie pojęcia jak się do tego zabrać, jak uporządkować swoje CV – Akademickie Biuro Karier US czeka właśnie na Was. Z doradcami zawodowymi będzie można porozmawiać na każdy temat związany z...

czytaj dalej

Płatności

UWAGA STUDENCI ! Bardzo prosimy o logowanie się na swój profil na e-dziekanacie i sprawdzanie wystawionych faktur, wszystkie zaległe faktury za semestr zimowy oraz za semestr letni  za rok akademicki 2019/2020 są aktualnie wystawiane. Przypominamy, że mają Państwo dwa...

czytaj dalej

Platforma studenta-informacje

UWAGA STUDENCI! Bardzo prosimy o logowanie się na swój profil na Platformie studenta i sprawdzanie, czy wszystkie uzyskane przez Was oceny i zaliczenia są wprowadzone do systemu. W przypadku stwierdzenia różnic pomiędzy oceną otrzymaną a widoczną na Platformie,...

czytaj dalej

Platforma studencka 2 i 3 rok

Z uwagi na liczne pytania dotyczące braku widoczności ocen z bieżącego semestru informujemy, że po zalogowaniu się na PS należy wybrać kierunek/rodzaj studiów bez literki [A] na początku. Pod nazwą z [A] są widoczne poprzednie semestry. Jest to związane ze zmianami...

czytaj dalej

Ankieta dla studentów i doktorantów

Dział Jakości Kształcenia US zachęca wszystkich studentów i doktorantów Uniwersytetu Szczecińskiego, do wypełnienia ankiety oceniającej nauczycieli akademickich i jakość kształcenia na wybranym kierunku. Ogólnouczelniane badanie online, dostępne na Platformie...

czytaj dalej

Platforma studencka-oceny i zaliczenia

UWAGA STUDENCI! Bardzo prosimy o logowanie się na swój profil na Platformie studenta i sprawdzanie, czy wszystkie uzyskane przez Was oceny i zaliczenia są wprowadzone do systemu. W przypadku stwierdzenia różnic pomiędzy oceną otrzymaną a widoczną na Platformie,...

czytaj dalej

Szkolenie BHP dla studentów

Iinformujemy, że uruchomiona została platforma szkoleniowa bhp dla studentów. Szkolenie BHP jest obowiązkowe dla wszystkich studentów rozpoczynających naukę na I roku studiów: pierwszego stopnia, drugiego stopnia i jednolitych studiach magisterskich stacjonarnych i...

czytaj dalej

INDEKSY sem. letni 2019/2020

UWAGA STUDENCI! W tym semestrze odstępujemy od uzyskiwania wpisów z zaliczeń i egzaminów na kartach egzaminacyjnych i w indeksach.  Zaliczenie semestru nastąpi wyłącznie na podstawie ocen wprowadzonych przez wykładowców do protokołów w systemie Egeria...

czytaj dalej

UWAGA: DYŻURY Działu Obsługi Studenta

Biorąc pod uwagę sytuację zagrożenia epidemicznego i zarządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego informujemy, iż Rektor Uniwersytetu Szczecińskiego postanowił wprowadzić dodatkowe ograniczenie działalności uczelni.
Dlatego do 30 sierpnia 2020 r. zostały wprowadzone dyżury a kontakt z pracownikami Działu Obsługi Studenta (dawny Dziekanat) możliwy jest poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.

Dane kontaktowe pracowników wszystkich kampusów—>
https://dos.usz.edu.pl/kontakt/

Jeśli w celu załatwienia sprawy niezbędny jest kontakt osobisty (np. złożenie pracy dyplomowej do obrony),bardzo prosimy o wcześniejsze umówienie się na wizytę w Dziekanacie. Wizyty tylko i wyłącznie w maseczkach.

Codziennie e-mail:  dos.piastow@usz.edu.pl  
w temacie wiadomości prosimy wpisać – rok studiów, kierunek, nazwisko i imię -usprawni to naszą pracę oraz skróci Państwa oczekiwanie na odpowiedź

Poniedziałek: nieczynne
Wtorek: 10:00-13:00
Środa: 10:00-13:00
Czartek: 10:00-13:00
Piątek: 10:00-13:00

Sobota zjazdowa: 09:00-13:00

– dyżur Prodziekana ds. Studenckich:
dr Nina Pielacińska:
czwartki w godzinach 10:00-11:30
(pokój 5)
– dr Jordan Siemianowski:
czwartki w godzinach 09:00-10:30
(pokój 5)
– dr Elżbieta Sieńko-Awierianów:
wtorki w godzinach 11.00-12.00
czwartki w godzinach 11:00-13:00
(pokój 215A/pokój 10)

SEMESTR LETNI 2019/2020
od  02.03.2020 r. do 30.09.2020

zajęcia dydaktyczne:
02.03.2020 r.- 26.06.2020 r.
przerwa świąteczna: 9 – 14.04.2020 r.
sesja egzaminacyjna: 27.06 – 10.07.2020 r.
sesja poprawkowa: 7 – 20.09.2020 r.
przerwa wakacyjna: 11.07 – 06.09.2020 r.