Zaznacz stronę

Dział Obsługi Studenta

Kampus Piastów

Informujemy:

Dział Obsługi Studenta (dawny Dziekanat)
uprzejmie informuje, że w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa i zachowania wszelkich możliwych zasad bezpieczeństwa,
nadal preferowany jest kontakt telefoniczny lub mailowy.

Wszystkie telefony i adresy e-mail dostępne są w panelu –> KONTAKT
Dane kontaktowe pracowników wszystkich kampusów–> https://dos.usz.edu.pl/kontakt/

Jeśli w celu załatwienia sprawy niezbędny jest kontakt osobisty (np. złożenie pracy dyplomowej do obrony),
bardzo prosimy o wcześniejsze umówienie się na wizytę w Dziekanacie.

***************************************************************************************************************************

Zgodnie z  ZARZĄDZENIEM NR 48/2020 REKTORA US z dnia 08 maja 2020 r.
w sprawie trybu przeprowadzania oraz organizacji egzaminów dyplomowych w okresie zawieszenia zajęć dydaktycznych
z powodu zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2
 –> Zarządzenie Rektora nr 48/2020
,
egzamin dyplomowy może zostać przeprowadzony zdalnie, jeżeli seminarzysta zawnioskuje do promotora o taki właśnie tryb
z własnego studenckiego adresu e-mail –> numer_albumu@stud.usz.edu.pl
Pan Prorektor ds. Studenckich dr hab. Jacek Buko, prof. US prosi, aby wniosek o zdalne przeprowadzenie egzaminu dyplomowego
został przesłany również do wiadomości Prodziekana ds. Studenckich właściwego Wydziału.

Jeśli praca dyplomowa została już złożona, to student powinien się kontaktować z promotorem w sprawie wyznaczenia terminu obrony.

 Wszystkie informacje na temat standardów pisania prac dyplomowych, oświadczenia i inne dokumenty
znajdziesz na tej stronie w –>PORADNIK STUDENTA OSTATNIEGO ROKU

***************************************************************************************************************************

W związku z bieżącą sytuacją, związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Cov-2  i decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
oraz  ZARZĄDZENIEM NR 59/2020 REKTORA US dnia 21 maja 2020 roku –>Zarządzenie Rektora US 59/2020, informujemy, że:

– zajęcia dydaktyczne dla studentów i doktorantów US nadal są prowadzone w systemie zdalnym;

– zajęcia dydaktyczne, które nie mogą być realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość,
w tym w laboratoriach, centrach symulacji itp., mogą być prowadzone w formie bezpośredniego kontaktu, za zgodą Dziekana Wydziału
od dnia 1 czerwca 2020 r.

– zajęcia dydaktyczne na ostatnich latach studiów mogą być prowadzone w formie bezpośredniego kontaktu,
za zgodą Dziekana Wydziału oraz w uzgodnieniu nauczyciela akademickiego ze studentami,od dnia 1 czerwca 2020 r. 

***************************************************************************************************************************

W związku z zawieszeniem zajęć dydaktycznych na Uniwersytecie Szczecińskim i rekomendacją MNiSW,
aby zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-Cov-2 informujemy, że :

-termin składania indeksów- w związku z  trudnością doprecyzowania daty wznowienia zajęć w Uniwersytecie Szczecińskim w tzw. formie fizycznej, termin składania indeksu w Dziale Obsługi Studenta zostaje ostatecznie określony jako najpóźniej 14 dni po wznowieniu zajęć  w przedmiotowej formie. Wcześniejsze regulacje w tej kwestii zostają niniejszym unieważnione. 

-przedłużeniu uległ termin ważności legitymacji studenckich i doktoranckich – zgodnie z art. 51b ust. 4 ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie i legitymacje służbowe nauczycieli akademickich są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności. Przepis ten ma zastosowanie również do legitymacji, które utraciły ważność w okresie 30 dni poprzedzających ograniczenie lub zawieszenie funkcjonowania uczelni. Analogiczne regulacje w zakresie ważności legitymacji doktorantów ujęto w art. 198b ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

***************************************************************************************************************************

UWAGA: W związku z możliwością ubiegania się przez studentów o zapomogi związane z utratą pracy oraz w związku z licznymi pytaniami w tej sprawie, wszystkie informacje  zamieszczone są na stronie:
http://studenci.usz.edu.pl/#komuniukat-dotyczacy-mozliwosci-ubiegania-sie-o-zapomoge

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Przesunięcie terminu składania indeksów

W związku z zawieszeniem zajęć dydaktycznych na Uniwersytecie Szczecińskim i rekomendacją MNiSW, aby zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-Cov-2 informujemy, że termin składania indeksów został przesunięty na 9 kwietnia 2020 r. Prosimy powtrzymać się z...

czytaj dalej

Basen SDS

W związku z Decyzją Prezydenta Miasta Szczecina, wszystkie Państwa zajęcia na basenach Szczecińskiego Domu Sportu od dnia dzisiejszego tj. 11.03.2020 zostają odwołane.. O terminie otwarcia basenów będziemy Państwa informować.

czytaj dalej

dr Adrianna Banio

Zajęcia z dr Adrianną Banią rozpoczną się dnia 26 marca, ze względu komunikat Rektora US w sprawie zaleceń związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa z dnia 9 marca 2020r.

czytaj dalej

UWAGA: DYŻURY Działu Obsługi Studenta

Biorąc pod uwagę sytuację zagrożenia epidemicznego i zarządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego informujemy, Rektor Uniwersytetu Szczecińskiego postanowił wprowadzić dodatkowe ograniczenie działalności uczelni. Dlatego od 18 marca do 31 maja 2020 r. zostały wprowadzone dyżury oraz kontakt z pracownikami Działu Obsługi Studenta (dawny Dziekanat) będzie możliwy jedynie za pomocą e-maila lub telefonu.

Codziennie e-mail: dos.piastow@usz.edu.pl 

oraz aktualne dyżury telefoniczne:

  • 25 maja (poniedziałek)  91 444  -2715 /-2770  /-2733  /-2791  /-2808  /-2763
  • 26 maja (wtorek) 91 444  -2700 /-2709  /-2733
  • 27 maja a (środa)  91 444  -2715 /-2770  /-2808  /-2758
  • 28 maja (czwartek)  91 444  -2700 /-2709  /-2733  /-2763
  • 29 maja (piątek)  91 444  -2733 /-2758

 

Poniedziałek: nieczynne
Wtorek: 10:00-13:00
Środa: 10:00-13:00
Czartek: 10:00-13:00
Piątek: 10:00-13:00

Piątek zjazdowy: 14:00-17:00
Sobota zjazdowa: 09:00-13:00

SEMESTR LETNI 2019/2020
od  02.03.2020 r. do 30.09.2020

– dyżur Prodziekana ds. Studenckich:
dr Nina Pielacińska:
czwartki w godzinach 10:00-11:30
(pokój 5)
– dr Jordan Siemianowski:
czwartki w godzinach 09:00-10:30
(pokój 5)
– dr Elżbieta Sieńko-Awierianów:
wtorki w godzinach 11.00-12.00
czwartki w godzinach 11:00-13:00
(pokój 215A/pokój 10)

zajęcia dydaktyczne:
02.03.2020 r.- 26.06.2020 r.
przerwa świąteczna: 9 – 14.04.2020 r.
sesja egzaminacyjna: 27.06 – 10.07.2020 r.
sesja poprawkowa: 7 – 20.09.2020 r.
przerwa wakacyjna: 11.07 – 06.09.2020 r.