Zaznacz stronę

Dział Obsługi Studenta

Kampus Mickiewicza

Informujemy:

Dział Obsługi Studenta (dawny Dziekanat)
uprzejmie informuje, że w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa i zachowania wszelkich możliwych zasad bezpieczeństwa,
nadal preferowany jest kontakt telefoniczny lub mailowy.

Wszystkie telefony i adresy e-mail dostępne są w panelu –> KONTAKT
Dane kontaktowe pracowników wszystkich kampusów–> https://dos.usz.edu.pl/kontakt/

Jeśli w celu załatwienia sprawy niezbędny jest kontakt osobisty (np. złożenie pracy dyplomowej do obrony),
bardzo prosimy o wcześniejsze umówienie się na wizytę w Dziekanacie.

***************************************************************************************************************************

Zgodnie z  ZARZĄDZENIEM NR 48/2020 REKTORA US z dnia 08 maja 2020 r.
w sprawie trybu przeprowadzania oraz organizacji egzaminów dyplomowych w okresie zawieszenia zajęć dydaktycznych
z powodu zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2
 –> Zarządzenie Rektora nr 48/2020
,
egzamin dyplomowy może zostać przeprowadzony zdalnie, jeżeli seminarzysta zawnioskuje do promotora o taki właśnie tryb
z własnego studenckiego adresu e-mail –> numer_albumu@stud.usz.edu.pl
Pan Prorektor ds. Studenckich dr hab. Jacek Buko, prof. US prosi, aby wniosek o zdalne przeprowadzenie egzaminu dyplomowego
został przesłany również do wiadomości Prodziekana ds. Studenckich właściwego Wydziału.

Jeśli praca dyplomowa została już złożona, to student powinien się kontaktować z promotorem w sprawie wyznaczenia terminu obrony.

 Wszystkie informacje na temat standardów pisania prac dyplomowych, oświadczenia i inne dokumenty
znajdziesz na tej stronie w –>PORADNIK STUDENTA OSTATNIEGO ROKU

***************************************************************************************************************************

W związku z bieżącą sytuacją, związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Cov-2  i decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
oraz  ZARZĄDZENIEM NR 59/2020 REKTORA US dnia 21 maja 2020 roku –>Zarządzenie Rektora US 59/2020, informujemy, że:

– zajęcia dydaktyczne dla studentów i doktorantów US nadal są prowadzone w systemie zdalnym;

– zajęcia dydaktyczne, które nie mogą być realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość,
w tym w laboratoriach, centrach symulacji itp., mogą być prowadzone w formie bezpośredniego kontaktu, za zgodą Dziekana Wydziału
od dnia 1 czerwca 2020 r.

– zajęcia dydaktyczne na ostatnich latach studiów mogą być prowadzone w formie bezpośredniego kontaktu,
za zgodą Dziekana Wydziału oraz w uzgodnieniu nauczyciela akademickiego ze studentami,od dnia 1 czerwca 2020 r. 

***************************************************************************************************************************

W związku z zawieszeniem zajęć dydaktycznych na Uniwersytecie Szczecińskim i rekomendacją MNiSW,
aby zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-Cov-2 informujemy, że :

-termin składania indeksów- w związku z  trudnością doprecyzowania daty wznowienia zajęć w Uniwersytecie Szczecińskim w tzw. formie fizycznej, termin składania indeksu w Dziale Obsługi Studenta zostaje ostatecznie określony jako najpóźniej 14 dni po wznowieniu zajęć  w przedmiotowej formie. Wcześniejsze regulacje w tej kwestii zostają niniejszym unieważnione. 

-przedłużeniu uległ termin ważności legitymacji studenckich i doktoranckich – zgodnie z art. 51b ust. 4 ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie i legitymacje służbowe nauczycieli akademickich są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności. Przepis ten ma zastosowanie również do legitymacji, które utraciły ważność w okresie 30 dni poprzedzających ograniczenie lub zawieszenie funkcjonowania uczelni. Analogiczne regulacje w zakresie ważności legitymacji doktorantów ujęto w art. 198b ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

***************************************************************************************************************************

UWAGA: W związku z możliwością ubiegania się przez studentów o zapomogi związane z utratą pracy oraz w związku z licznymi pytaniami w tej sprawie, wszystkie informacje  zamieszczone są na stronie:
http://studenci.usz.edu.pl/#komuniukat-dotyczacy-mozliwosci-ubiegania-sie-o-zapomoge

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Zmiana terminu składania indeksów

W związku z trudnością doprecyzowania daty wznowienia zajęć w Uniwersytecie Szczecińskim w tzw. formie fizycznej, termin składania indeksu w Dziale Obsługi Studenta zostaje ostatecznie określony jako najpóźniej 14 dni po wznowieniu zajęć  w przedmiotowej formie....

czytaj dalej

Wyjaśnienia Pana Prorektora ds. Kształcenia prof. Jacka Styszyńskiego do pisma okólnego nr 10/2020 Rektora US z dnia 21.04.2020 w sprawie zaliczania zajęć i przeprowadzania egzaminów w trybie zdalnym.

W związku z napływającymi zapytaniami dotyczącymi pisma okólnego Rektora US z dnia 21.04.2020 w załączeniu:  https://usz.edu.pl/wp-content/uploads/Pismo-oko%CC%81lne-nr_10.pdf informuję, że 1.       zalecenie przeprowadzenia i rozliczenia zajęć prowadzonych w trybie...

czytaj dalej

Przerwa techniczna e-studia

Z powodu wymuszonych prac konserwacyjnych na serwerze, w dniu dzisiejszym (17.04.2020r.) mogą wystąpić problemy z dostępem do platformy Moodle (https://e-studia.univ.szczecin.pl/), w szczególności z wysyłaniem plików na serwer. Za utrudnienia przepraszamy.

czytaj dalej

Wsparcie psychologiczne studentów US

Studenci Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego, pod opieką dr Celiny Timoszyk-Tomczak, utworzyli w ramach projektu „Studenci w pandemii”, linię wsparcia psychologicznego on-line dla licealistów. Pomoc została przygotowana dla wszystkich, którzy są przytłoczeni...

czytaj dalej

Instrukcja zalogowania się do platformy studenta

Studencie jeśli masz problem z zalogowaniem się do platformy studenta to należy postąpić wg poniższych wskazówek lub chcesz zmienić prywatny adres email (to najpierw zgłoś nowy adres do swojego Działu Obsługi Studenta), po otrzymaniu potwierdzenia że nowy adres jest...

czytaj dalej

Legia Akademicka on-line

Uniwersytet Szczeciński, 4 kwietnia 2020 roku,  rozpoczął szkolenie teoretyczne w ramach programu Legia Akademicka. W związku z pandemią COVID-19, zajęcia realizowane są zdalnie. Na stronie internetowej legiaakademicka.usz.edu.pl, zamieszczono zakładkę KURS ON-LINE....

czytaj dalej

Przesunięcie terminu składania indeksów

W związku z dalszym zawieszeniem zajęć dydaktycznych na Uniwersytecie Szczecińskim i rekomendacją MNiSW, aby zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-Cov-2 informujemy, że termin składania indeksów został przesunięty na 11 maja 2020 r. Informujemy...

czytaj dalej

wykłady z dr Łukaszem Dubińskim

Public Administration in Poland and European Union (Administracja publiczna w Polsce i Unii Europejskiej) Lecture and classes TODAY (02.04.2020), just as in plan (the same time). All students were invited to two groups in Teams. Details were sent by e-mail.

czytaj dalej

UWAGA: DYŻURY Działu Obsługi Studenta

Biorąc pod uwagę sytuację zagrożenia epidemicznego i zarządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego informujemy, Rektor Uniwersytetu Szczecińskiego postanowił wprowadzić dodatkowe ograniczenie działalności uczelni. Dlatego od 18 marca do  31 maja 2020 r. zostały wprowadzone dyżury oraz kontakt z pracownikami Działu Obsługi Studenta (dawny Dziekanat) będzie możliwy jedynie za pomocą e-maila lub telefonu.

Codziennie e-mail: dos.mickiewicza@usz.edu.pl 

oraz aktualne dyżury telefoniczne:

  • 25 maja (poniedziałek)  91 444  -1932 /-1923
  • 26 maja (wtorek) 91 444  -1938 /-2131  /-1922
  • 27 maja a (środa)  91 444  -1932 /-1923
  • 28 maja (czwartek)  91 444  -1938 /-2131  /-1922
  • 29 maja (piątek)  91 444  -1932 /-1923

 

Poniedziałek: nieczynne
Wtorek: 10:00-13:00
Środa: 10:00-13:00
Czartek: 10:00-13:00
Piątek: 10:00-13:00

Sobota zjazdowa: 09:00-13:00

SEMESTR LETNI 2019/2020
od  02.03.2020 r. do 30.09.2020

– dyżur Prodziekana ds. Studenckich:
– dr hab. prof. US Małgorzata Łatuszyńska:
środy w godzinach 14:00-15:30

zajęcia dydaktyczne:
02.03.2020 r.- 26.06.2020 r.
przerwa świąteczna: 9 – 14.04.2020 r.
sesja egzaminacyjna: 27.06 – 10.07.2020 r.
sesja poprawkowa: 7 – 20.09.2020 r.
przerwa wakacyjna: 11.07 – 06.09.2020 r.